Avatar billede b2d Praktikant
07. januar 2009 - 19:11 Der er 5 kommentarer

køb ny pc

Hej er der nogen der kan hjælpe mig måske give et bedre forslag til hvad der skal i min pc.
Jeg har fået et tilbud på en pc er ikke rigtig klar over om det er de rigtige ting sælgeren har valgt til mig prisen kan jeg gå med til hvis det er det rigtige.Jeg skal ikke bruge den til spil, men kører alle Adobes programmer også premiere pro laver video  og 3 D  studio MAX  så det er tunge programmer jeg bruger, det skal være en pc da jeg også laver hjemmesider.

Processor Intel Core 2 Quad Q8300
Bundkort  Asus P5Q SE/R
RAM Muskin DDR2 PC2-1066 8 GB
Harddisk 2,0 TB 2 x Samsung 1000GB
Grafikkort Club 3D Radeon PCI-E HD4870
Strømforsyning NorthQ NQ-4775 650W
Drev Samsung SH-S223 DVD RW
Lyd Onboard 7.1 Surrond
Kabinet, 10/100/1000 Gigabit Netkort, Støjsvage kølere og strømforsyning
Styresystem Windows Vista Ultimate 64bit
Samlet og afprøvet
PRIS  11.500
Avatar billede haverslev Novice
07. januar 2009 - 20:00 #1
Dette er med det nyeste Intel Core i7 cpu, chipset, bedre ram osv. - samlet og med med Vista ultra 64bit, så er prisen 11300 kr.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem
Avatar billede coderdk Praktikant
07. januar 2009 - 21:47 #2
Ja, den du har fundet, er ikke særlig billig, faktisk... :)
Avatar billede jokkejensen Novice
07. januar 2009 - 21:56 #3
enig med haverslev..

Til den sum køber du noget gammelt hardware.

Se evt denne test, dog er Q8300 der ikke, men man kan vel forestille sig hvor den ligger

http://www.tomshardware.com/charts/desktop-cpu-charts-q3-2008/Sandra-2008-Processor-Multimedia,Marque_fbrandx14,805.html
Avatar billede b2d Praktikant
08. januar 2009 - 21:59 #4
Tak for hjælpen jeg køber den du har anbefalet, kender du firmaet er de ok at handle med
Avatar billede haverslev Novice
09. januar 2009 - 10:41 #5
Ja jeg "kender" firmaet, har handlet med dem nogle gange og der har ikke været nogle problem, hverken med hardware eller service/support.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar