Avatar billede sollie Nybegynder
05. januar 2009 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL med PHP på en Synology DS 107e

Jeg har en Synology DS107e hvor jeg kan køre forskellige ting så som en webserver.
Den har en MySQL database og enheden kan køre php.
Aktuel firmwareversion:DSM 2.0-0728 (den nyeste færdigudviklede udgave).

Problemet er at jeg nu altid får en fejl når jeg prøver at bruge PHP op mod MySQL. Jeg har haft det til at virke før, men nu kan jeg ikke få adgang. Jeg har prøvet at reset den på knappen bagpå hvor jeg trykkede 2 gange i træk med efterfølgende bib lyde.
Jeg har også været inde under gendan standarder hvor jeg valgte at nulstil mysql adgangskode.
Hvis jeg bruger PHP admin får jeg fejlen: #1045 - Access denied for user 'user'@'localhost' (using password: YES)

'user'@'localhost' er selvføldig ikke den konto jeg bruger, men min egen.

Jeg har prøvet at søge på google som gav mig iden om at resette bag på enheden.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Hvis I finder noget på google som jeg evt. har overset må I gerne vise dette naturligvis.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. januar 2009 - 19:05 #1
Avatar billede sollie Nybegynder
05. januar 2009 - 20:03 #2
Sitet hjalp.
Problemet i sig selv var at jeg gik ud fra at databasen brugte samme brugere og passwords som de andre services.
Problemet var at admin kontoen ikke havde noget password.
erikjacobsen.
Hvis du ligger et svar kan du få dine points. Du hjalp mig med at løse problemet og jeg siger mange tak for hjælpen.
:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. januar 2009 - 20:10 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede sollie Nybegynder
05. januar 2009 - 20:39 #4
Det gør jeg så. :-)