Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2009 - 15:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adsl og skille filteret

Vi har oprettet en adsl linie fra Telmore (TDC) i pakken der ko mfra dem ligger et skille filter hvad gavn skal det lave når der ikke er telefon på linien ,linien kører fint uden dvs modemmet sidder direkte på tlf kablet .

er det blot baseret på steder hvor de har oprettet en linie hvor der i forvejen er en fastnet tlf ?
Avatar billede leif Seniormester
05. januar 2009 - 15:22 #1
Det er standard levering. Selv på andre xDSL forbindelser får jeg leveret skillefilter med selvom de oprettes på såkaldte Basislinier
Avatar billede peet-49 Novice
05. januar 2009 - 15:37 #2
Skillefiltret skal kun bruges, når der skal skilles bredbånd og telefon.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. januar 2009 - 15:38 #3
Men skillefilteret *kan* bruges, og kan *måske* fjerne noget støj på linien
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2009 - 15:48 #4
ok
læg et svar alle 3 så får i jeres del
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2009 - 15:50 #5
nu er kablet mellem centralen og modemmet ikke længere end 86m ,ja tlf centralen ligger næsten i baghaven
Avatar billede peet-49 Novice
06. januar 2009 - 10:34 #6
:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. januar 2009 - 10:38 #7
nej tak