Avatar billede weezy-z Nybegynder
04. januar 2009 - 14:25 Der er 1 kommentar

formular til fil sending

wassup...

jeg skal have lavet en formular hvor man skal kunne skrive:

name:

music genre:(hip hop, pop, r'n'b, rock, alternative, electro, techno, other.

name of the song:
også skal man kunne vedhæfte en sang-fil og sende det til mig på en mail.

håber i kan hjælpe...

/Weezy
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. januar 2009 - 16:52 #1
Du skal nok flytte dit spørgsmål over i "Programmering" - der er forskellige kategorier som fx(D)Html, PHP, ASP Net m.fl.
Hvis du bare skal bruge én i almindelig Html, kan du let google dig til en gratis formular. De findes rigtig mange steder på nettet...