Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 21:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intelligente markører

Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde en forklaring på words rediger-begreb "Intelligente markører"
Ved du, hvad det er?

GODT NYTÅR
Avatar billede be_nice Juniormester
01. januar 2009 - 09:37 #1
I hvilken forbindelse er du mon stødt på dette "begreb"?
Tænker du mon på funktionen hvor markøren skifter form/udseende når du navigerer rundt i dit dokument, hvor markøren f.eks. kan være "en streg", "en højrepil", eller "en venstrepil" osv.?
Hvis det er dette du tænker på, så er det en hjælp til at navigere/markere tekster hurtigt i Word, og du kan finde mere om dette i hjælpefilen til Word ved at åbne denne og skrive "Markere tekst", hvorefter du kan få vist en lang række genveje til hurtig markering af tekst - et par eksempler hvis du vil markere:
Et helt afsnit:
Klik tre gange et vilkårligt sted i afsnittet.
Et helt dokument:
Placer markøren til venstre for en tekst, så markøren ændres til en pil, der peger mod højre, og derefter klikke tre gange.
Sig til hvis det er noget helt andet du har i tankerne - og så må du godt give lidt nærmere info om hvad du specifikt tænker på.
Godt Nytår
/Be_Nice
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2009 - 19:27 #2
Nå er det intelligente markører. Jeg kan ikke huske, hvor jeg faldt over udtrykket. Tak for assistance og læg et svar.
Avatar billede be_nice Juniormester
10. januar 2009 - 20:50 #3
/Be_Nice