Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 11:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre emailadresse

Hejsa

Jeg forsøger at ændre min emailadresse som Eksperten sender notifikationer til. Når jeg gennemfører ændringerne skriver systemet:

""Du har anmodet om ændring af E-Mail adresse. Ændringen vil først træde i kraft når du har godkendt den nye E-Mail adresse. Dette gøres via den E-Mail der netop er sendt til dig.
Dine data er nu opdateret""

- men den godkendelsesmail er ikke dukket op.
Nu ved jeg ikke om ændringen er gennemført uden den, men det finder jeg jo ud af hvis min tråd bliver besvaret. H
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 12:15 #1
Hvor længe har du ventet på den mail?
Mon ikke den dukker op.  :-)
Godt nytår
Avatar billede snowball Novice
31. december 2008 - 13:45 #2
Den slags mails kan desværre godt være adskillige timer undervejs da de bliver sendt ud i grupper, men den skal nok komme.

Du kan evt. sende mig en mail på den adresse der står på mit mini site - så kan jeg lige prøve at tjekke op på det.

Snowball / Admin
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2009 - 19:13 #3
Tak for svarene, den var ganske rigtigt bare lidt længe undervejs.
Godt nytår til jer!