Avatar billede jespernerd Nybegynder
29. december 2008 - 18:42 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

PPC søgeord

Hvordan kan visse "programmer" o.lign i USA finde ud af PPC på søgeord? Altså hvis jeg nu søger på f.eks "free web", så kan den finde ud af, hvor meget jeg får pr. klik for dette søgeord?

På forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. december 2008 - 20:40 #1
Uden at kunne blive meget specifik, så er det jo ikke så svært hvis du er meget stor og har et rigtig godt statistisk grundlag. Hvis disse firmaer vil tjene penge, så er de nødt til at være rimelig gode til at prissætte deres peocukt, ellers vil rygtet hurtigt løbe.

Du vil dog i denne branche, lige som i så mange andre finde svindlere og plattenslagerer. Husk på, i denne sammenhæng at hvis noget lyder lidt for godt til at være sandt, så er det det oftest.
Avatar billede jespernerd Nybegynder
29. december 2008 - 20:44 #2
Undskyld, men hvad snakker du om ??

statistiks grundlag - for hvad dog? Firmaer der vil tjene penge??

Jeg spørger hvordan en person som jeg f.eks kan finde ud af, hvad jeg får pr. klik for f.eks søgeordet "bilforretning" eller andet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. december 2008 - 21:20 #3
Undskyld, så havde jeg lige misforstået dit spørgsmål, men nu hvor du har klar gjort det, bliver spørgsmålet meget lettere

Det kan "en person som dig" ikke for du har ikke tilstrækkeligt statistisk grundlag til at kunne den slags og der findes ingen pålidelige gratis værktøjer til det. Det du efterspørger er jo ppc firmaerne og ppc rådgivernes guld, det er de informationer de tjener pengene på og jo bedre de er til det jo flere penge kan de tjene.

Den eneste metode du kan anvende er at prøve dig frem og langsomt opnå en følelse for markedet. Det er sådan en række konsulenter tjener deres penge. Ved at have været i markedet længe kan de sige noget klogt om hvordan det typiskt går