Avatar billede cyberfish Nybegynder
28. december 2008 - 18:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

explorere lukker ned

Jeg har lige installeret windows xp pg sp3 samt ALLE updates og drivers samt java og shockwave til IE 6.0.2900.5512

Hvorfor melder explorer fejl og lukker ned hver gang jeg går ind på www.flash.com for at updatere min flash og diverse. Så kommer denne fejl

AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.5512    ModName: urlmon.dll
ModVer: 6.0.2900.5694    Offset: 0001af98

Ulovlig handling hvor jeg så kan sende fejl eller lukke. Det er ret træls og jeg ved der er andre browsere , men nu har jeg set mig sur på dette og vil gerne have det løst.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
28. december 2008 - 18:26 #1
Jeg har forsyg tat køre disse

regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Shell32.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Urlmon.dll

Hvor regsvr32 Shdocvw.dll  melder en fejl
Avatar billede jtt Nybegynder
28. december 2008 - 20:15 #2
vil det ikke hjælpe at installere IE 7.0 ?
28. december 2008 - 22:17 #3
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 12:17 #4
prøv at nulstille explorer funktioner-indstillinger,avanceret nulstil.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 12:41 #5
hvad hvis du henter den her

http://www.adobe.com/dk/

http://shockwave-player.software.informer.com/

afinstaler servicepack 3 og se om det hjælper hvis du kan
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 12:46 #6
her er noget som du kan læse men er IKKE noget du skal downloade - det kan måske hjælpe dig i din søgen hvem ved.

http://windowshelp.net/internet-explorer-help/how-to-fix-internet-explorer-installation-issues.aspx
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 18:16 #7
Jeg har forsøgt at fjerne Sp 3 og nulstille samt køe diverse reg scanner som ccleaner og seach and destroy og registry easy uden det hjalp..jeg har enda forsøgt at fjerne IE og installere det igen , hvor fejlen er det samme. Hvis jeg slå denne fejl funktion fra så lukker siden bare ned på www.flash.com når jeg trykker på iconet tiil download flash player.

Linket til shockwave virkde fint. Jeg har også installeret firefox og den kan godt gå ind på flash sien uden at lukke ned ved linket.

Jeg har forsøgt at fjerne alt java og flash players udne held.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:11:48, on 29-12-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Dell AIO 810\dlcgmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe
C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Programmer\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
C:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Msn\MsgPlus.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Programmer\AI Suite\AiNap\AiNap.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Vuze\Azureus.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
C:\Programmer\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcgcoms.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\Winamp\winamp.exe
C:\Programmer\internet explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Documents and Settings\Morten F I\Skrivebord\HJthis\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Programmer\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [dlcgmon.exe] "C:\Programmer\Dell AIO 810\dlcgmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BDRegion] C:\Programmer\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Msn\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\FLLESF~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [Ai Nap] "C:\Programmer\AI Suite\AiNap\AiNap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QFan Help] "C:\Programmer\AI Suite\QFan3\QFanHelp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Cpu Level Up help] C:\Programmer\AI Suite\CpuLevelUpHelp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O8 - Extra context menu item: Download alle links med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O8 - Extra context menu item: Download FLV videoindhold med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEGetVL.htm
O8 - Extra context menu item: Download med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEExt.htm
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://dk.msn.com/
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1229110379859
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{54824318-10E5-4F10-A050-B5C55F5F6426}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: dlcg_device -  - C:\WINDOWS\system32\dlcgcoms.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LVCOMSer - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe

--
End of file - 6935 bytes
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 18:26 #8
Jeg kan ikke installere IE 7 da windows melder at det ik blev installeret.

Det her driver mig til vandvid oven på en frisk installation af det hele :(
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 19:06 #9
Jeg har forsøgt flere gange af følge en fejl opskrift fra MS som er til at lukke op og skide i :(
29. december 2008 - 19:52 #10
Generelt - Afinstall
* [MessengerPlus3]

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Msn\MsgPlus.exe"
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

(Hvad så nu ?)
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 20:26 #11
Nu har jeg så fjernet msn 3 plus og fjernet de 2 linjer i hijack med samme resultat i at når jeg klikker på adobe flash player iconet på www.flash.com så opstår det evige træte popup med ulovlig handling og så laver den en tekst fil hvor der står en masse man ikke forstår.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:23:03, on 29-12-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Dell AIO 810\dlcgmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe
C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Programmer\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
C:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
C:\Programmer\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcgcoms.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Morten F I\Skrivebord\HJthis\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Programmer\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [dlcgmon.exe] "C:\Programmer\Dell AIO 810\dlcgmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Programmer\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BDRegion] C:\Programmer\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\FLLESF~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Download alle links med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O8 - Extra context menu item: Download FLV videoindhold med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEGetVL.htm
O8 - Extra context menu item: Download med IDM - C:\Programmer\Internet Download Manager\IEExt.htm
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://dk.msn.com/
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1229110379859
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{54824318-10E5-4F10-A050-B5C55F5F6426}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: dlcg_device -  - C:\WINDOWS\system32\dlcgcoms.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LVCOMSer - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe

--
End of file - 6366 bytes
29. december 2008 - 20:35 #12
Hmmm...

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 21:23 #13
stadig samme problem, men når jeg køre alle de reg kommandoer så melder den fejl i shdocvw.dll som åbenbart må være shock wave. Jeg har prøvet af afinstallere shockwave og geninstallere hvor den melder samme fejl igen
Avatar billede cyberfish Nybegynder
29. december 2008 - 21:52 #14
Det hele står skidt til nu efter at have rodet rundt i reg edit. Jeg kan hverken det ene eller andet nu og windows fryser..jeg prøver lige at geninstallere hele lortet. Så vender jeg tilbage hertil når det hele er på plads...
Avatar billede cyberfish Nybegynder
30. december 2008 - 18:57 #15
Jeg har installeret windows om igen da det hele brændte på. men tak for din hjælp karise
Avatar billede cyberfish Nybegynder
30. december 2008 - 18:57 #16
.