Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 16:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

boks til indsættelse af tekst eller billede

Er der en knap til indsættelse af tekst elle billede i en boks
det skal værer sådan at man kan flytte rundt på boksen med musen
i designer uden alt det man har på siden flytter sig
I frontpags hedder denne knap LAG.
Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde den
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 18:34 #1
Du kan bruge APdiv. Absolut possition div. Du finder det under layout fanebladet. draw apdiv. For at være sikker på, at placeringen holder, skal du placere apdiv inden i en wrapperdiv
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 19:40 #2
Hovsa den var rigtig god grunden til jeg ikke fandt den var nok at man skal trække fra knappen til vinduet men jeg lære det nok en gang.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 20:10 #3
Ang. Wrapperdiv laver man en som dækker hele siden fra <body> til </body>?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2008 - 00:48 #4
Det gør jeg som regel, men vær opmærksom på, at apdiv lægger sig uden for wrapperen, så du selv lige må placere koden indenfor.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2008 - 01:17 #5
Jeg siger tak for hurtig svar :-)))))
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 21:26 #6
Hej skal du sende et svar for at få dine point
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2008 - 23:14 #7
Det er bare o.k. behøver ikke point. Godt nytår
Avatar billede olebole Juniormester
03. januar 2009 - 21:24 #8
<ole>

Men absolut positionerede elementer er som oftest en pine i nakken at arbejde med - og de vanskelliggør vedligeholdelsen af koden betragteligt

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 21:39 #9
Hej Olebole forklar lige hvad du mener. Jeg bruger css til mine placeringer af ap div. Hvad vanskeliggør  vedligeholdensen?