Avatar billede iversen_dk Nybegynder
27. december 2008 - 14:30 Der er 8 kommentarer

Stifinder fryser når man åbner mappe hvor der ligger DAT filer i.

hvergang jeg åbner en mappe hvor der ligger en DAT fil i, som ligger i en mappe så fryser stifinder og lukker ned. Hvad er der galt med min vista ? versionen er en Home Premium
Avatar billede sascha Nybegynder
27. december 2008 - 14:47 #1
Er det ikke generelt stifinder fryser ?
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
27. december 2008 - 15:26 #2
jo det gør den så også . kender du noget til problemet eller en løsning til det ?
Avatar billede sascha Nybegynder
27. december 2008 - 16:37 #3
bruger du nero ?
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 17:26 #4
det har været vrøvl med flash player men om det har noget med det her at gøre er et stort spørgsmål. i hvert fald havde den indflydelse på explorer stopfejl på et tidspunkt.
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
27. december 2008 - 19:24 #5
nero er fjernet, og har fjernet nogle codec pakker også, har søgt lidt på fejlen og kan se der er ret mange der har fejlen. uden dog at kunne finde noget svar på det.
Avatar billede sascha Nybegynder
27. december 2008 - 19:38 #6
Avatar billede corleonedk Nybegynder
27. december 2008 - 23:54 #7
Prøv at gå ind og genopbyg indexet via Kontrolpanel\System og vedligeholdelse og vælg Indexing Options..Gå i avanceret og tryk Rebuild\Genopbyg...Hvis det ikke virker så gå i samme sted ind under fil typer og tjek om DAT filer er markeret,hvis den er så fjern markeringen.
Avatar billede sascha Nybegynder
28. december 2008 - 09:59 #8
evt prøv at gendanne com til en dag hvor fu ved den virkede