Avatar billede Syska Mester
24. december 2008 - 17:46 Der er 1 løsning

Galleri til billeder med album/auto resize/bruger kontrol

Hej,

Jeg har tidligere brugt: http://gallery.menalto.com/requirements super NICE, men php ... og måske en smule advanceret til noget.

Så nu da jeg er skiftet til en windows server med asp.net og mssql.

Så nu leder jeg efter noget nyt ... men synes ikke rigtig jeg kan finde noget, så hvis der er nogen der har ideer skal i være velkommen til at lede mig på vej.

Krav:
Man skal kunne lukke af så det kun er bestemte brugere der har adgang.
Auto Resize og den skal beholde org billedet.
Grupper/Album ... så det er nemmere at holde styr på sine billeder.

Det er de eneste krav ... håber der er nogen som har nogen gode ideer ... synes ikke google giver noget specielt, kun en masse info om hvordan man kan lave det, og så en masse små gallerier ...

// ouT
Avatar billede Syska Mester
11. marts 2010 - 09:23 #1
Stadig ikke fundet noget :-(