Avatar billede brianmilan Juniormester
08. december 2008 - 15:34 Der er 2 kommentarer

Kan ikke kopiere fra Excel og sætte ind i Word som Udvidet Metafi

Hej,

Jeg har et lille spørgsmål, på mit arbejde kører vi med Citrix og Office 2007, men når jeg skal kopiere nogle celler fra Excel og indsætte dem i Word med funktionen: Sæt ind - Indsæt speciel - Billede (Udvidet Metafil) så sker der ikke noget i Word.
Men på min kollegas pc' virker det perfekt..

Ved I evt hvad det kan skyldes?

Hilsen Brian
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2008 - 12:30 #1
Virker det, hvis du prøver at indsætte i anddre billedformater?
Avatar billede brianmilan Juniormester
28. august 2014 - 20:28 #2
Hej Jkrons, vil du skrive svar, så skal jeg nok give dig point :-)