Avatar billede torben7913 Juniormester
05. december 2008 - 07:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

free driver scan

Jeg har på Google søgt efter opdateringsmuligheder for mit skærmkort : •    VIA/S3G UniChrome Pro IGP .
Her er jeg så støt på flere firmaer som tilbyder "Free driver update scan"
De finder alle flere problemer med drivere som ikke er opdateret, og tilbyder mod betaling af opdatere driverne og løbene holde øje med nye drivere.
Er der nogen som har erfaringer med at bruge sådanne firmaer?
Er de pengene værd?
Jeg hører gerne om hvilke hjemmesider der kan anbefales og hvilke man bør holde sig fra.
Avatar billede torben7913 Juniormester
07. februar 2009 - 17:11 #1
Jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. februar 2009 - 17:17 #2
For en god ordens skyld: Hold dig langt væk fra dem allesammen!

Brug de enkelte producenters hjemmesider til at hente drivers.