Avatar billede pumpa Nybegynder
02. december 2008 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til logo

Hej Folkens.

Jeg har lavet nogle hjemmevideoer og i denne forbildelse kunne jeg godt tinge mig at lave et logo som alle min film skal starte med. Men jeg har ikke noget forstand på grafik så mit spørgsmål er:
1 hvor kan jeg finde et program der er for nybegyndere til logo`s
2 hvis muligt en guide til programmet engelsk /dansk er lige meget.

Jeg håber nogen vil hjælpe mig
på forhånd tak
Brian Grensteen
Avatar billede andet22-andre Nybegynder
02. december 2008 - 18:22 #1
Hvis du vil lave .ico-filer så kan du bruge: "SnIco" fra SnideSoft.

Hent det her: http://kristensen.emil.googlepages.com/icoedit.zip (jeg har lag det på min hjemmeside fordi jeg ikke lige kunne finde hjemmesiden jeg havde downloadet den på.

Hvis du ikke kan pakke filen ud så download "WinRAR" (http://www.rarlab.com/download.htm) fås på dansk.
Avatar billede andet22-andre Nybegynder
02. december 2008 - 18:23 #2
2. Der er nok ikke brug for guide, det er lige til.
Avatar billede andet22-andre Nybegynder
02. december 2008 - 18:24 #3
Avatar billede pumpa Nybegynder
02. december 2008 - 20:10 #4
hej andet
hved du om jeg kan bruge .ico filer til film redigering i feks. pennicle 12
Avatar billede pumpa Nybegynder
02. december 2008 - 20:20 #5
grunden til jeg spørger er jo selfølige at jeg bruge pennicle til video red. og programmet skal jo så kunne hente ico filen ind.
Jeg sider pt på arbejde nu , men jeg kikker på det når jeg komme hjem. tror Du det ville være muligt at lave noget lig dette logo www.fly-only.dk (download en film og se de første 10sek.) det er noget lige dette jeg ville lave.

Brian
Avatar billede pumpa Nybegynder
02. december 2008 - 21:25 #6
Jeg har nu kikket på det program, det er lige en tak for comandor 64. til det jeg skulle bruge det til . Tak for hjælpen du for point da ingen andre gad at bruge tiden til at hjælpe.

Brian
Avatar billede pumpa Nybegynder
02. december 2008 - 21:25 #7
lukker