Avatar billede pepsiman Juniormester
02. december 2008 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

noget fejl med add_answer.php

Hej alle.

jeg vil leger lidt at laver forum.. øvelser fra http://www.phpeasystep.com/workshopview.php?id=12

mit formål er at jeg forstår hvordan man opbygger forum op.
Jeg begynder at forstår det.:)

det opstår et fejl i add_answer.php.. det står bare "ERROR".

Er det noget fejl i kode i add_answer.php? http://www.phpeasystep.com/workshopview.php?id=14

Mvh Ole
Avatar billede pepsiman Juniormester
03. december 2008 - 00:07 #1
hej igen...

Nå,ingen svar i dag ,så vælger jeg at lukke tråd her.

det betyder ikke noget at jeg får ingen svar..

<? god aften ?>
Avatar billede pepsiman Juniormester
03. december 2008 - 00:09 #2
tak
Avatar billede zips Juniormester
03. december 2008 - 00:31 #3
Tror du ville få hjælp hvis det var under php.

"ERROR" fortæller blot at der er sket en fejl ved indsættelse af svar, da jeg ikke lige kan se nogen fejl i add_answer.php kunne det jo være at du har skrevet noget forkert i din database tilslutning