Avatar billede s0mmer Nybegynder
27. november 2008 - 18:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program?

Hej eksperter..

Jeg er lige skiftet til pc igen er lidt interesseret i hvad folk derude bruger når de skal udvikle web. asp, php, html whatever..

Hvilke program(er) bruger i ? Med integreret ftp eller ?

Står nemlig at ska finde et, så håbede på jeres hjælp..

Rigtig god aften.
Avatar billede s0mmer Nybegynder
27. november 2008 - 18:19 #1
.. og hvad bruger virksomheder til udvikling af online sites? evt microsoft miljø..
Avatar billede w13 Novice
27. november 2008 - 18:41 #2
Til asp.NET vil visual studio nok være klart det bedste.

Personligt klarer jeg mig fint med notesblok - og Filezilla til FTP.
Avatar billede w13 Novice
27. november 2008 - 18:41 #3
Du kan downloade VS gratis her: http://www.microsoft.com/express/product
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2008 - 14:56 #4
<ole>

Editoren er det allermindst vigtige for en koder. Selv har jeg brugt Homesite i mange år (og BBEdit på Mac), men da jeg på et tidspunkt skulle undervise på en teknisk skole, hvor man brugte DreamWeaver, begyndte jeg at kode i dén ... det gør jeg stadig, men jeg kunne _aldrig_ finde på at åbne den i design-view!

Et udmærket bud på et alternativ til Notesblok er Notepad++ - Notesblok er _for_ primitiv til min smag  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede s0mmer Nybegynder
08. december 2008 - 22:49 #5
olebole > har også selv brugt dreamweaver i noget tid. dog er det lidt tungt synes jeg. Jeg tjekker lige Homesite ud og vender tilbage.
Avatar billede w13 Novice
20. august 2009 - 12:31 #6
Noget nyt? :)
Avatar billede s0mmer Nybegynder
20. august 2009 - 12:42 #7
notepad++ blev vinderen så olebole, smid venligst et svar så får du points.
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2009 - 16:10 #8
Det kommer her  =)
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2009 - 21:43 #9
Tak for points  :)