Avatar billede tbuch Juniormester
24. november 2008 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Til lene-fredborg

Ekstra Point 2
Avatar billede mugs Novice
24. november 2008 - 16:51 #1
Avatar billede tbuch Juniormester
24. november 2008 - 16:56 #2
JEg giver hende point fordi hun rent faktisk svarer på tre spørgsmål - min fejl og bør vel ikke give panderynker hos nogle
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. november 2008 - 17:03 #3
Jeg afstår pga. reglerne...
Avatar billede tbuch Juniormester
24. november 2008 - 17:12 #4
Sikke noget pjat
Du svarede jo på tre spørgsmål
Hvis du skulle få lyst står de åbne til og med i God nat tid
Avatar billede exp Juniormester
24. november 2008 - 17:40 #5
tbuch >>
Du må ikke give mere end 200 point - så skulle du have oprettet hvert spørgsmål for sig.
Dette er reglerne, og du bedes venligst overholde dem.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede tbuch Juniormester
25. november 2008 - 07:28 #6
Men nu fik jeg jo ikke oprettet hvert spørgsmål for sig selv - så skaden var jo ligesom sket.

Men exp - post et svar - så kan du få pointene og nåå jo jeg synes da også mugs skal have nogen - Det er da i hvert fald noget af et artistnummer at kunne gå i så små sko
Avatar billede exp Juniormester
25. november 2008 - 11:17 #7
tbuch >>
Det har ikke noget at gøre med, at man går i små sko - det er helt klare regler for at forhindre, at folk misbruger point-systemet.

Du tager bare selv pointene, ligesom du har gjort i det andet ekstra-point spørgsmål.

Mvh
exp/coadmin