Avatar billede hooh Nybegynder
24. november 2008 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradering fra framew. 1.1 til 3.5 - __dopostback problemer

Hej

Jeg har lige opgraderet et site fra framework 1.1 til 3.5 og nu er der intet funktionalitet der virker.

Det er som om alle eventhandlers bliver overset.

Al funktionalitet gør brug af __dopostback, men det er som om de bliver ignoreret. Når jeg fx. klikker på et gridview-sortering, så reloader den siden men den fanger ikke eventet. Det virker fint med framework 1.1

Det er ikke kun sorteringen, men alle __dopostback.

Er der nogen der ved hvad der kan være galt og hvordan jeg kan løse det?
Avatar billede hooh Nybegynder
24. november 2008 - 11:36 #1
her er et eksempel på min __dopostback

java script:__doPostBack('IndberetningNavigator$IndberetningList$m_IndberetningListGrid$_ctl217$_ctl8','')

Det er opbygget med usercontrols...
Avatar billede jokkejensen Novice
24. november 2008 - 13:58 #2
du skal nok lige registrere client scriptet igen..

Den har sikkert stadig js til 1.1, brug aspnet_regiis i mappen med det ønskede fw. /programmer/microsoft.net/framework/

aspnet_regiis -i
/JJ
Avatar billede hooh Nybegynder
25. november 2008 - 14:41 #3
Det virkede ikke..

Jeg har så i mellemtiden opdaget noget nyt.

jeg bruger AutoEventWireup="false" og det virker som om at den ikke overfører eventargs videre til næste usercontrol.

Jeg tilføjer mine usercontrols med controls.add(usercontrol)
og på siden findes onInit som også udfører nedenstående:

this.Load += new System.EventHandler(this.Page_Load);
this.PreRender += new EventHandler(this.Page_PreRender);

håber det kan hjælpe nogen med at hjælpe mig :)
Avatar billede hooh Nybegynder
29. december 2008 - 14:23 #4
jeg har kopieret alle mine eventhandler fra page_PreRender til Page_PreLoad og nu virker det. (ved ikke hvorfor der er forskel på det).
Men det løste mit problem