Avatar billede groyk Novice
23. november 2008 - 17:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendekende grafik

Hej Eksperter

Hvordan får man vb.net til at gendkende ex et kort på skærmen?

Skal bruge det til noget poker ods software.
Avatar billede coderdk Praktikant
23. november 2008 - 22:29 #1
Prøv at google efter vb.net og shape recognition ;) Det er som regel rimeligt hardcore, hvis det ikke bare er at sammeligne to billeder ;P

Måske kan denne bruges: http://www.codeproject.com/KB/GDI-plus/blobby.aspx
Avatar billede groyk Novice
24. november 2008 - 07:42 #2
Hej Coderdk

Takker, det må jeg lige prøve at grave i.

Måske du også kan svare mig på hvordan jeg "catcher" skærmen fra et givent programvindue.  ex. med refresh rate hvert sekund, eller når der sker ændringer.

Kan jeg hente vinduets position et eller andet sted i windows. (Hvis brugeren flytter vinduet, skal "catch area" jo ændres)

Dette må være første step i mit program som jeg ser det. Det er jo "Databasen".
Avatar billede groyk Novice
25. november 2008 - 20:25 #3
Venligst smid et svar som tak for hjælpen
Avatar billede coderdk Praktikant
25. november 2008 - 21:05 #4
Lad os bare dele, så :)
Avatar billede groyk Novice
26. november 2008 - 07:43 #5
Lad os dele, du får det hele :-)