Avatar billede torotune Nybegynder
19. november 2008 - 09:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Update ved tryk på ENTER

Hej

Hvordan kan man sætte et GridView eller DetailsView til at fyre en update af hvis brugeren trykker på enter.

Jeg har prøvet forskellige metoder fundet via google, men generelt kan jeg ikke tilgå min LinkButton i gridview'et uden at få en 'Object Not set to an instance of an object'

Min idé var at få instantieret knappen og så add'e attributes til den med noget javascript i.
Avatar billede jokkejensen Novice
19. november 2008 - 09:51 #1
brug <asp:panel> mener den har attributter til at vælge [enter] event.
Avatar billede jokkejensen Novice
19. november 2008 - 09:52 #2
Avatar billede torotune Nybegynder
19. november 2008 - 13:24 #3
Ok, jeg har fået det til at virke ved at smide det i et panel og sætte defaultButton="LinkButton1"

Men jeg har en UserControl ude venstre side hvor der ligger en anden knap. Når den er der tror den der skal fyres af ved tryk på enter. Kan man ikke disable det for den?
Avatar billede torotune Nybegynder
19. november 2008 - 13:31 #4
UseSubmitBehavior="false"

så får den på munden :-)

Jeg så takker for hjælpen.