Avatar billede jesperrathje Nybegynder
18. november 2008 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skjul cmd vindue v. robocopy

Hejsa,

Jeg køre et vbscript som indeholde x antal robocopy funktioner.
Når robocopy fx. kopirer filer fra folder 1 til folder 2 vises det lille sorte cmd vindue.

Er det muligt at skjule dette cmd vindue, sådan brugeren ikke oplever 10 vinduer som flyver over hans skærm, når han køre dette script.

på forhånd tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. november 2008 - 11:39 #1
Afvikel scriptet som en anden bruger, eller service.

Vh.
Avatar billede jesperrathje Nybegynder
18. november 2008 - 12:13 #2
At køre det som en anden bruger vil ikke hjælpe noget, sådan som jeg ser det.
Det skal nævnes, at jeg har en lille proces bar kørende for at brugeren kan se status.
Så hvis jeg køre det hele som service, vil de ikke kunne se den ?
Avatar billede jesperrathje Nybegynder
18. november 2008 - 14:09 #3
Har selv løst problemet.

Har tilføjet --> RunShell.Run(InstallStr,0,True)

0 skjuler cmd boxen.