Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 09:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Log In Til En Hjemmeside.

HJÆLP - HJÆLP

Hej med alle jer der ude.

Jeg er ved at lave en hjemmeside til vores klub. Der vil jeg gerne kunne lave et Log In for vores medlemmer og KUN medlemmer. Det vil sige at det kun er mig som webmaster der bestemmer hvem der skal have lov til at Logge In.
Jeg vil bruge vores Log In til nogle ting som kun vedkommer vores medlemmer, fx. vores referat for vores møder.

Jeg er nybegynder hvad Log In angår, så det hele skal skæres ud i pap.

Jeg buger FrontPage 2003

Nu håber jeg i har forstået hvad jeg mener og at i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede slerberg Juniormester
29. november 2008 - 17:41 #1
Jeg har lagt ut et script som du kan hente ved å trykke på linken script ved siden av linken test 2. Dette er et javascript (tekstfil med kode). Den første delen av koden skal du kopiere inn i headseksjonen på den hjemmeside hvor loginknappen skal ligge. Den neste del av koden skal du kopier til bodyseksjonen på samme side (der på siden hvor du ønskaer at loginknappen skal stå). Deretter skal du lage en hjemmeside som skal ha samme navn som passordet fx klubblogin.htm. Passordet vil da bli klubblogin.

Her er linken: http://www.lerberg.com/

MVH Svein
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2008 - 21:49 #2
Mange tak for hjælpen, men jeg har funde ud af det.