Avatar billede nyegaart Nybegynder
17. november 2008 - 11:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender emner på Outlook 2002 SP3

Jeg skal have nogle oplysninger fra min kalender i Outlook der er 1-2år gamle men kan ikke se dem.  Er de slettet eller gemte?  Hvordan finder jeg dem igen og kan jeg bremse Outlook i at slette flere emner med tiden?  Mange tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2008 - 11:53 #1
Sædvanligvis er de blevet "arkiveret".

Har du ikke en mappe der hedder Arkiv eller Archive?

Outlook kan desværre rigtig godt li´ at arkivere gamle objekter, og hvis man ikke lige er vågen når den kommer og spørger om man vil arkivere, vil den gøre det automatisk i fremtiden..

Jeg har desværre ikke en 2003´er i nærheden, men hvis du i mailopsætningen kigger efter autoarkivering, vil du også finde stien til den PST fil (privat mappe) som data kopieres ned i.
Avatar billede nyegaart Nybegynder
17. november 2008 - 19:05 #2
Tak - det hjalp.
Du får 60 pts.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. november 2008 - 17:06 #3
Så vil jeg lægge et svar, så det kan "accepteres" :-)
Avatar billede nyegaart Nybegynder
18. november 2008 - 20:26 #4
lige et spørgsmål til:  nu har min kæreste sammen problem med sin Outlook som er nyere version end min. Hun kan gå ind og sætte et flueben på 'vis autorkiv kalender' men når hun gør det viser den overhovedet intet indhold.  Vi har prøvet på alle måder men kan stadig ikke finde frem til hvordan man kan se gamle kalender indførsler. Vi kan godt se stien informationerne burde ligge på men den kan man ikke umiddelbart åbne. På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. november 2008 - 13:41 #5
Det kan ske, versionen er opgraderet - eller flyttet over fra en gammel PC.

Så vil det jo have krævet at man har kopieret den gamle Archive.PST fil med - og det er det man som regel glemmer.

Prøv at søge på hele PC´en efter *.PST filer (også i skjulte mapper). Det KUNNE jo være den gemte sig et eller andet sted.