Avatar billede claus777 Nybegynder
15. november 2008 - 13:50 Der er 1 løsning

Monitor nr 2 virker ikke.

PC med XP pro og ATI 1950 pro.
En lille forhistorie. Min svogers pc køre med 2 skærme, men han var bare træt af at Catalyst center kommer med en fejl hver gang han starter op og han i øvrigt ikke vil have catalyst på sin pc. Han er fotograf og har en kalibrerings gismo og bruger derfor ikke catalyst center. Han har så spurgt mig om jeg ikke kunne lave det og det kunne jeg da godt. Så inden jeg gik i gang lavede jeg et gendannelses tidspunkt, så jeg altid kunne spole tilbage.
Jeg fandt ud af at Catalyst center ikke virker og ikke kunne afinst. fordi at .net framework 2.0 ikke var inst ordenligt. Jeg inst. Så catalyst center og den kørte glat igennem. Efter genstart er der gang i begge monitor lige indtil man skal logge på, så slukker den for den ene monitor. Jeg har så prøvet og afinst. catalyst igen og stadig, det samme, ingen respons fra skærm nr. 2. Nå men det var jo godt at jeg havde min gendannelse tidspunkt, så da jeg er løbet tør for ide´r spoler jeg pc’en tilbage til der hvor jeg startede og det hele virker igen endda uden catalyst center, så jeg gor stolt ud til min svoger fortæller ham det og han spørger om jeg har prøvet og genstarte, det har jeg ikke men gør det 2 gange i træk og det virker stadig. Alt i skønneste orden og jeg lavet et nyt gendannelses tidspunkt og slukker. Her til morgen starter min svoger op og nu virker skærm 2 ikke igen…Hmm. Vi spoler tilbage til det første gendannelses tidspunkt og nu virker den igen. Vi har ikke lukket ned for den endnu, da han skal arbejde, men er der nogle der har en forklaring på dette. Og ja jeg bruger de nyeste driver.
Avatar billede claus777 Nybegynder
22. august 2010 - 09:26 #1
Der findes ikke nogen der kan hjælpe. . .Så derfor lukkes den.