Avatar billede dmg Nybegynder
11. november 2008 - 07:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMS bouncer

Hi Experts,

Jeg leder efter et specielt software som kan bounce SMS beskeder tilbage til ens mobil enhed.

Jeg skal sende sms beskeder til så mange country codes (+45, +1, +44) som muligt og få svar tilbage sendt som SMS. Altså som at sende en bounce mail til (bounce@dk-hostmaster.dk).

Håber i kan hjælpe
Avatar billede dmg Nybegynder
11. november 2008 - 07:53 #1
Vigtigste lande:
USA
UK
Amsterdam
Avatar billede leif Seniormester
11. november 2008 - 08:09 #2
Jeg tror ikke jeg er med på hvad du skal ?

Du vil sende en SMS til udlandet og få et svar tilbage ?
Avatar billede dmg Nybegynder
11. november 2008 - 08:21 #3
Ja lige præcis.
Så istedet for at jeg sender beskeder til en person, så sender jeg dem til en bounce-robot.
Så når min besked bliver modtaget, afsender den automatisk en SMS tilbage som siger det virkede eller noget. Det er lige meget hvad den siger, bare jeg modtager en SMS tilbage.
Det gi'r nok ik så meget menning, men jeg sidder med noget test arbejde, sæææ...
Avatar billede dmg Nybegynder
25. august 2010 - 22:37 #4
Lukker fandt aldrig en losning.