Avatar billede iversen_dk Nybegynder
06. november 2008 - 10:28 Der er 3 kommentarer

Manglende Text når man ser tv ( media center )

Hej jeg har et hjemmebygget media center, som kører windows media center 2005. tv kortet er et Pinnacle PCTV Hybrid Pro PCI  310i digitalt. Men der kommer ingen texter når man ser tv, er der noget man kan gøre for at slå det til?
Avatar billede fuglen1 Novice
08. november 2008 - 23:53 #1
Du kan ikke slå undertekster på i MCE, da det ikke understøtter dvbsubtitles.
Hvis du vil vide hvorfor så kontakt Microsoft det er dem der har lavet MCE.

Der skal bruges et andet program
feks skulle Mediaportal understøtter dvbsubtitles samt også kunne optage i TS format.
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
13. november 2008 - 09:27 #2
men understøtter det så text når man ser tv? for kan sagtens se dvd med text som det er nu.
Avatar billede fuglen1 Novice
14. november 2008 - 23:35 #3
Som skrevet i mit første svar understøtter MCE ikke dvbsubtitles, dvs. ingen undertekster ved tv.
Det er et kendt problem at MCE ikke understøtter dvbsubtitles