Avatar billede nimolle Nybegynder
04. november 2008 - 11:07 Der er 10 kommentarer

Camera til visualisering

Er der en der kan anbefale et camera der skal bruges til vivualiserings opgaver.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. november 2008 - 14:02 #1
Hvad mener du ? - "til visualisering" ?
Avatar billede nimolle Nybegynder
04. november 2008 - 14:29 #2
Vi skal placere landbrugsbygninger i det åbne land, til brug overfor kommuner mv. og bruger billedet som baggrund, vi er interesseret i,om man skal have et mere avanceret camera ,eller vi kan nøjes med dem vi har (Olympus 760)
Avatar billede mismis Nybegynder
15. november 2008 - 13:23 #3
Hej nimolle

det burde være mere end rigeligt da du med et sådan kamera vil få en max opløsning af
omkring 2500 -> 3200 pixels i breden
så det burde give et ret okay billede størrelse til at arbejde med

så er det bare spørgmålet hvordan du vil ligge dine ting sammen

photoshop eller i dit 3D program eller hvad du vil
der er flere muligheder
Avatar billede mismis Nybegynder
06. december 2008 - 13:48 #4
hvad så nimolle hvordan går det med at
få taget billeder til visualiseringen

mis
Avatar billede nimolle Nybegynder
15. december 2008 - 11:15 #5
Hej Jeg har været på ferie, så derfor har jeg ikke fået takket dig for svaret, det går fint med at visualisere med mit eks. kamera, det jeg var i tvivl om, var om der eks. bedre kameraer mht til vinkel afstand mv. pt bruger jeg en gps til formålet og det fungerer ok.
Avatar billede mismis Nybegynder
15. december 2008 - 11:31 #6
Fedt nok
det glæder mig da at høre

Har jeg så vundet de 30 points der eller hva
så skal du nemlig have trykket accepter svar
så tråden kan blive lukket
Avatar billede nimolle Nybegynder
15. december 2008 - 11:44 #7
Hver gang jeg accepterer kommer jeg tilbage til dit svar, jeg ved ikke hvad der er galt
Avatar billede mismis Nybegynder
15. december 2008 - 11:50 #8
tror der er noget med at du skal hvælge hvilket svare der er er accepteret svar
Avatar billede nimolle Nybegynder
15. december 2008 - 12:00 #9
Jeg vælger og vælge, intet sker
Avatar billede nimolle Nybegynder
15. december 2008 - 12:00 #10
Jeg vælger, men intet sker