Avatar billede mogensmoller Nybegynder
26. oktober 2008 - 19:06 Der er 4 kommentarer

kan ikke spare filen index.html

har fået et problem med Dreamweaver i Vista. Når jeg skal spare en side får jeg besked om at jeg ikke kan spare filen da jeg ikke har rettigehder til det????
Hvad er der galt, nogen som ved det?
Avatar billede w13 Novice
26. oktober 2008 - 19:14 #1
Spare?
Avatar billede jokkejensen Novice
26. oktober 2008 - 19:19 #2
gemme filen..

Prøv at afvikle Dreamweaver.exe som administrator - Tryk højre musetast på ikonet - og vælg "Kør som administrator"..

Vh Jacob.
Avatar billede mogensmoller Nybegynder
26. oktober 2008 - 19:34 #3
Jo det kan jeg godt men jeg kan heller ikke klistre ind foto, blir snart gal;)
Avatar billede mogensmoller Nybegynder
26. oktober 2008 - 19:42 #4
det ser ud til at du har ret jokke, i det du siger at jeg skal køre det som admin, men det sku jeg ikke fær. Men det virker nu. så smid et svar . Takker for tipset