Avatar billede dotnewbi Juniormester
24. oktober 2008 - 08:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med form postback

Hej Eksperter,

Jeg har en formular og når den bliver send sker det via postback, og det virker også fint, men når den funktion som bliver kørt ved postback vil jeg gerne have gør en skjult info div synlig, men problemmet er at hvis jeg af slutter functionen med :

Response.Write("<script type='text/javascript>document.getElementById('infobox').style.display = 'block';</script>");
så bliver det godt nok sat ind på siden, men det bliver sat før <html> tag'et og har derfor ingen effect. er der nogle der har en ide til hvodan det skal gøres.
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2008 - 08:07 #1
enten skal du lave en function der bliver kaldt i body onload - eller også skal du benytte rigtig .net og indsætte indholdet vha fx et Panel som du så skjuler i dit postback.
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2008 - 08:10 #2
ClientScript.IsStartupScriptRegistered(this.GetType(),  "<script type='text/javascript>document.getElementById('infobox').style.display = 'block';</script>");
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2008 - 08:13 #3
måske er det endnu bedre blot og ligge din div ind i en placeholder... så kan du sætte din placeholder til enten Visible = true eller false fra codebehinde.

<asp:PlaceHolder ID="DivContainer" visible="false" runat="server">
<div id="infobox">
tekst tekst tekst
</div>
</asp:Placeholder>

fra codebehind kan du gøre den synlig med:
DivContainer.Visible = true;

hvis det er ved postback så skal du skrive

if(IsPostBack){
DivContainer.Visible = true;
}
Avatar billede dotnewbi Juniormester
24. oktober 2008 - 08:16 #4
Takker for svarene!! :0)