Avatar billede wibz Nybegynder
17. oktober 2008 - 14:48 Der er 4 kommentarer

Footer sidetal virker ikke 1/1, 2/2 osv

Hej Eksperter,

Har i mit word brug X Y sidetal, og på skærmen står der 1/8, 2/8 osv. Men når jeg så har printet siger den på hver enkelt side 1/1, 2/2, 3/3, osv.??

Hvad er problemet? - Jeg har undersøgt emnet herinde og nogle svar var at jeg havde word 2000 osv. Men nej har jeg ikke, har word 2003. Hvordan fixer jeg det så den viser det rigtige sidetal når jeg printer.

På forhånd tak.
wibzen
Avatar billede jkrons Professor
17. oktober 2008 - 15:03 #1
Har du alle opateringer fra MS på din officepakke? Det var et problem, som blev rettet, så vidt jeg husker i ServicePack 1 eller 2.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 15:32 #2
Hej med Jer

Jeg vil lige nævne, at problemet fortsat er der i Word 2007-udgaven. Jeg har med Word 2007 præcis samme hårrivende problem og har endnu ikke fundet en løsning.
Så det er nok ikke pga. forskellige eller for gamle versioner af MS Word.

  // Steeven
Avatar billede jkrons Professor
17. oktober 2008 - 15:37 #3
Jeg oplever ikek selv problemet, så jeg kna nok ikke hjælpe yderligere. Med mindre det kan have med din printdriver at gøre?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
27. oktober 2008 - 11:42 #4
Prøv om følgende artikel (på engelsk) hjælper til en løsning på problemet:
http://word.mvps.org/faqs/AppErrors/PageXofY.htm