Avatar billede ballegaarden Nybegynder
17. oktober 2008 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvilke svar skal jeg give

Jeg er helt ny her inde og vil gerne lige have oplyst noget.
Jeg har skrevet et spørgsmål til jer og har nu svaret den som skrev en besvarelse. Jeg skrev så tilbage og blev i tvivl om hvor jeg skulle klikke af: besvar eller kommentar.
Jeg klikkede i kommentar, men så kom der ikke noget frem på skærmen af det jeg havde skrevet.
Hvad står kommentar for og kan jeg ikke rette i f.eks. mit spørgsmål, når jeg efter har sendt det, finder en fejl og gerne ville rette det, inden nogen svare mig.
Jeg finder også ud af det med de der point og engeligt gerne ville have rettet det, men det kan jeg heller ikke.
Avatar billede mugs Novice
17. oktober 2008 - 11:51 #1
spørgsmål om eksperten.dk er pr. kotume gratis. Du kan lægge et svar her og acceptere det. Læs flg link, som gerne skulle give dig svar på de fleste af dine spørgsmål.

http://expfaq.dk/

Du kan ikke rette i et oprettet spørgsmål, ej heller ikke i en afsendt kommentar.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2008 - 13:05 #2
"Kommentar" er til kommentarer, altså indlæg som ikke er svar på spørgsmålet.
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point.
Der kan ikke tildeles point til kommentarer.
Når der er lagt "Svar" fremkommer der en lille boks nederst til venstre, med navn på den/dem der har lagt "Svar"
Du tildeler point ved at markére navnet/navnene i boksen, og klikke på "Accepter".
Du kan ikke rette i teksten i dette forum.

Hvis der ikke kommer noget tekst frem når du trykker på "Send" er det fordi der er kommet en "time out" på siden. Hvis det er en længere tekst du skal skrive, er det en god idé at skrive den i et tekstbehandlingsprogram først, og derefter kopiere teksten herind.

Som mugs skriver, prøv at sende dit næste indlæg som "Svar".
Så kan du efterfølgende acceptere dit eget svar, og pointene er ført tilbage til dig.
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
17. oktober 2008 - 13:32 #3
OK mange tak, så blev jeg det mere klogere
Avatar billede mugs Novice
17. oktober 2008 - 13:59 #4
Og velkommen til eksperten.dk

Så mangler du blot at acceptere dit eget svar.