Avatar billede pumpa Nybegynder
15. oktober 2008 - 21:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

movie maker hjælp.

Jeg har et QuickTime-film på ca. 40mb. Jeg gerne vil arbejde med i windows movie maker. Men da mm wmm ikke kan læse filen , skal den vel konverteres til en anden filtype.
1) hvilken type fil , med mindst forringelse af filmen.
2) Hvilket program skal jeg bruge.

På forhånd tak
Brian
Avatar billede rebecca Novice
15. oktober 2008 - 22:20 #1
Avatar billede pumpa Nybegynder
15. oktober 2008 - 23:59 #2
tak skal du have , det var lige det jeg skulle bruge . smiler
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 00:00 #3
hvorfor kan jeg ikke give point
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 00:27 #4
lige en ting mere.
hvorfor er der text over billedet når jeg har konverteret filmen, og hvordan fjerner jeg det iegn.
Avatar billede rebecca Novice
16. oktober 2008 - 07:28 #5
Fodi jeg skal ligge et svar først :o)
Får du her.
Er ikke helt med på hvad du mener ?
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:29 #6
når jeg har konveteret filen. og vil afspille den , så har programet lagt en tekst ind over billedet , hvor der står hvilket codex der er brugt og en hjemmeside.
Avatar billede rebecca Novice
16. oktober 2008 - 20:20 #7
lyder mærkeligt
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 21:31 #8
jeg skal lige se om jeg ikke kan finde et link, så kan du se hvad jeg mener. giv mig lige 5 min.
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 21:44 #9
prøv og se her. http://s131.photobucket.com/albums/p284/Fyggi/?action=view&current=test1.flv

Alt den test du ser på billedet, laver progrmmet når jeg konventere filen.
Avatar billede rebecca Novice
16. oktober 2008 - 22:10 #10
Hej igen

Jeg har selv lige prøvet at omkode en filmstump og jeg fik ingen tekst med efter konverteringen, kan desværre ikke fortælle dig hvad problemet er men lad spg. stå et stykke tid måska der er en anden der kan svare  eller har en løsning på det.

Mvh.Rebecca
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 22:20 #11
ok tak for din tid og hjælp
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 22:33 #12
Jeg fandt ud af det. jeg havde et program installeret der hed PICVideo MJPEG Codec og det lage et vandmærke ind over filen.
Så nu virker det og du skal selfølige havde point for din fine hjælp. MAnge tak
Avatar billede pumpa Nybegynder
16. oktober 2008 - 22:34 #13
jeg ved ikke om du fik point, men det tror jeg nu du gjore ,ellers må du lige skrive i tråden her igen.
Avatar billede rebecca Novice
16. oktober 2008 - 22:36 #14
Selv tak godt du fik det til at virke

Mvh.Rebecca