Avatar billede downloading Nybegynder
15. oktober 2008 - 20:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HDMI Switch mellem TV og PC/DVD

Hej.

Jeg har et fladskærms tv, men det har kun een HDMI indgang. Jeg vil godt slutte min computer og min dvd til der. Er der nogle der kan foreslå en god billig HDMI Switch der kan klare det job?

På forhånd mange tak.
Avatar billede downloading Nybegynder
18. oktober 2008 - 12:06 #2
Har du nogle erfaringer med den? P.s. Vil du ikke skirve et svar?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2008 - 20:24 #3
Har ingen erfaring med HDMI, søgte bare.
Avatar billede downloading Nybegynder
28. oktober 2008 - 07:57 #4
hmm.. Computercity har fortalt mig at der snart skulle komme en billig en fra Sandberg, med to udgange, og en indgang, men nu må vi jo se. Tak for hjælpen ellers james.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. oktober 2008 - 15:05 #5
Det var så lidt.
Avatar billede klavil Seniormester
28. oktober 2008 - 15:24 #6
Du skal huske at give point til den som hjælper dig, i dette tilfælde james og ikke dig selv.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. oktober 2008 - 05:38 #7
ja man undres jo over at downloading ikke startede med at spoerge cc! Men saadan er det som oftest her paa e og det er derfor jeg kun sjaeldent hjaelper her mere.
Avatar billede klavil Seniormester
29. oktober 2008 - 09:49 #8
Ja kan sagtens følge dig. Jeg mener måske at admin må gå ind og lukke for personens funktion til hjælp, hvis man er så ubehøvlet at få den hjælp man skal bruge uden at give noget tilbage.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. november 2008 - 20:47 #9
Det er længe siden jeg har anmeldt nogen. Det har aldrig haft nogen effekt, folk opretter bare en ny bruger!
Avatar billede klavil Seniormester
04. november 2008 - 23:26 #10
ja. Desværre og man kan ikke huske navnene på dem der får hjælp uden at sige tak, men det er dog trist at der er mennesker der er sådan over for andre. Tænk, ikke engang at være tilfreds med andres arbejde også selv om det ikke koster noget at være det..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. november 2008 - 19:26 #11
man burde kunne banne brugere så man bare ikke kan se deres spørgsmål mere! Så kan andre stadig svare, men jeg ville slippe for at se dem!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. november 2008 - 19:31 #12
Det ville nok ikke hjælpe meget james,da de også der bare ville oprette en ny bruger :)