Avatar billede arnepedersen Forsker
15. oktober 2008 - 18:01 Der er 1 løsning

Billeder i NERO

Jeg forsøger(forgæves) at lave et slideshow i Nerovision.
Jeg har feriebilleder fra en sommerferie (210stk)som jeg importerer til Nerovision.
Ligegyldigt hvad jeg gør, så lægger Nero billederne så godt som tilfældigt, så jeg skal bruge en masse tid på at flytte filerne.
Kan I hjælpe mig med en løsning?

Er anden tig er, at jeg har købt en fladskærm hvor jeg kan sætte et USB stik i til fremvisning af billeder. Når jeg kobler billederne til, så viser Tvét dem i en tilfældig rækkefølge. Er der nogen der har en løsning? Tv er et Sony Bravo.
Avatar billede arnepedersen Forsker
17. oktober 2008 - 23:01 #1
Ingen respons, jeg lukker.