Avatar billede panebb Novice
15. oktober 2008 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

autocad 2008 baggrundstekst

hvordan laver man en baggrundstekst - ligesom et vandmærke
teksten ligger i eget lag
Avatar billede panebb Novice
16. oktober 2008 - 11:09 #1
kan man evt lægge laget bagerst - i så fald hvordan gør man det.
Avatar billede dla Praktikant
21. oktober 2008 - 15:58 #2
Du kan sagtens lægge laget bagerst, værktøjslinjen Draw Order, Send to Back.

Men det bliver jo ikke et "rigtigt" vandmærke, for man kan til enhver tid slette/flytte/ændre. Men hvis det kun er til eget brug er det jo også ligemeget. Du kan jo lave det i en meget lys grå eller anden meget lys farve, så vil det fremstå som et vandmærke.
Avatar billede panebb Novice
29. oktober 2008 - 07:38 #3
herligt - tak for det