Avatar billede bootlab Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login problem

Jeg har en Acer Aspire 9810 notebook med Vista premium.
I går havde jeg set tv på dens indbygget tv-tuner og har så lukket den ned med sleep på remoten. Da jeg her til morgen skulle starte den op så "hang den", og jeg prøvede at skifte bruger for at kunne lukke den ned. Den hang stadigvæk og jeg lavede så en reboot ved at holde powerknappen nede til den slukkede og tændte den igen. Nu starter den men jeg kommer ikke videre end til lige før login hvor jeg så får sort skærm med cursor. Det sker ved fejlsikker tilstand og alle de andre opstarts muligheder.

Er der nogle der har en løsning til hvordan jeg kommer videre i dag?, jeg har ikke vista cd'en med mig nu...
Avatar billede bootlab Nybegynder
15. oktober 2008 - 14:17 #2
Yes ... jeg lånte en anden vista cd og fulgte vejledningen! Det virkede med System Restor, men ikke med Startup Repair!

Tak for hjælpen :) læg et svar så du kan få dine point....
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 15:54 #3
Helt fint at du fik det til at virke.