Avatar billede djsteiner Nybegynder
14. oktober 2008 - 09:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

LiveValidation +asp form

Hej ville lige høre der var nogen her inde der ved hvordan man bruger LiveValidation.
Avatar billede keysersoze Guru
14. oktober 2008 - 15:05 #1
validering mens brugeren skriver foregår i javascript og ikke asp - man kan dog godt blande det så valideringen sker i asp kaldet af javascript (ajax). Præcis hvad er det du mangler - og har du kigget på eksisterende løsninger (fx http://www.livevalidation.com/)?
Avatar billede djsteiner Nybegynder
15. oktober 2008 - 09:33 #2
jeg fundet løsningen på http://www.livevalidation.com/
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2008 - 10:09 #3
tak for hjælpen?
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2008 - 12:48 #4
djsteiner: Eftersom du fandt løsningen på på den hjemmeside som du fik foreslået her, så er det vel også på sin plads at uddele point for det.

Du bedes derfor venligst oprette et nyt spørgsmål så pointene kan blive uddelt, tak.

Snowball / Admin
Avatar billede djsteiner Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:23 #5
jeg  beklare men hvordan er det lige at jeg giver point.
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:27 #6
Som Snowball siger, skal du lave et nyt spørgsmål, som du f.eks. kan kalde "Points til Keysersoze".

Der skal Keysersoze så oprette et svar, og så kan du acceptere hans svar nederst på siden.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:32 #7
tak for hjælpen
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:44 #8
Pointene udloddes nu her: http://www.eksperten.dk/spm/849571