Avatar billede pablopablo Nybegynder
13. oktober 2008 - 12:36 Der er 4 kommentarer

Hjælp til PayPal integration

Hejsa...

Er ved at integrere PayPal direct payment i vores nuværende løsning og her til har jeg nogle spørgsmål.

Mit DirectPayment kald ser ud til at virke, idet at den returnere en string med teksten "Succes".

Det der dog undre mig, er at der i docs står at den returnere 4 stk. forskellige parametre??

Derudover kan jeg ikke se, at der er gået nogle penge ind i vores PayPal konto, trods jeg har sat den til at gennemføre købet med det samme via parameteren "Sale" i kaldet.

Håber meget i kan hjælpe mig!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede pablopablo Nybegynder
13. oktober 2008 - 17:17 #1
Hej igen...har fundet ud af, at det er pga. jeg ikke har den rigtige version af en bestemt dll...

Filen eller assemblyen 'log4net, Version=1.2.10.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=1b44e1d426115821' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses. Den fundne assemblys manifestdefinition svarer ikke til assemblyens reference. (Undtagelse fra HRESULT: 0x80131040)

Har googlet i mange timer nu, men uden held! :((

Kan i hjælpe mig??!
Avatar billede simsen Mester
14. oktober 2008 - 08:13 #2
Du må åbenbart have søgt på det forkerte.........Det har taget mig mindre end 5 minutter, at slå det op på google ;-)

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK277DK277&q=PublicKeyToken%3d1b44e1d426115821%27

Og specifikt: http://www.wcell.org/forum/showthread.php?t=63

mvh
simsen :-)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
14. oktober 2008 - 08:30 #3
Nu handler det jo heller ikke bare om at finde noget hvor teksten indgår, men om at reelt finde problematik og derefter løsning ;) og det kan jeg desværre ikke ud fra dine links...de har intet med paypal at gøre...
Avatar billede simsen Mester
15. oktober 2008 - 10:17 #4
Find du selv ud af det - du ved jo tilsyneladende, hvad du søger efter. Så skal jeg nok undlade at linke til forskellige løsningsforslag ;-)