Avatar billede dotnewbi Juniormester
12. oktober 2008 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problem med filupload + ajax

Hej eksperter,

Jeg har et problem, jeg skal lave en "file upload" hvilket i sig selv ikke er et problem. Med det der er problemet er at den aspx side som indeholder fil upload functionen skal hentes ind i en div via ajax, hvilket heller ikke er et problem, men når siden bliver kørt sådan, kan man ikke bruge postback hvilket gør at file upload functionen ikke virker! og det har ikke lykkes mig at finde et eksemple på hvordan man kan lave file upload via asp.net C# hvor man ikke bruger postback men form submit fra en side til ien anden. Håber at der er nogle der kan hjælpe!
Avatar billede dotnewbi Juniormester
13. oktober 2008 - 08:06 #2
Det er også den umiddelbar løsning jeg selv er kommet frem til som virker! men jeg mener at have læst et eller andet sted "iframe" er en forældet technologi som w3 vil udfase i de nye versioner af html/ xhtml og jeg ønsker ikke at bygge løsningen på en element som måske ikke findes om f.eks 3 år. eller tager jeg fejl med hensyn til at iframe død i den nærmer fremtid er der nogle der ved det, for ellers så er løsningen iframes.
Avatar billede dotnewbi Juniormester
14. oktober 2008 - 08:06 #3
Lukker!!