Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
08. oktober 2008 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Add-on touch-screen ?

Hej,

Jeg skal bruge en touch screen til et projekt.

Den skal helst være en ca. 22" men jeg ved ikke om det skal være en desideret touch-screen, eller en almindelig skærm med en "add-on" touch-screen sat uden på?

Har ikke selv kunne finde nogle add-on touch-screens til større end 19", og den eneste touch-screen i den størrelse jeg skal bruge (22") var en 21" til 10.000 kr.

Nogle forslag? den behøver ikke være særligt præcis, og skal kun bruges til at klikke på et par billeder der så bliver forstørret op af det software jeg laver til den.

200 points til den der kommer med noget jeg kan bruge! :)

På forhånd tak
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
08. oktober 2008 - 14:55 #1
Har selv fundet en løsning
Avatar billede glenn007 Nybegynder
14. oktober 2008 - 15:25 #2
hvad var løsningen :)
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
03. november 2008 - 09:23 #3
Endte op med at købe en skærm fra "elo" 22" for 5700 (uden moms) flottere finish end at købe en almindelig skærm og sætte en ekstra "skærm" uden på.