Avatar billede para7 Nybegynder
07. oktober 2008 - 15:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Free ASP Upload på Vista IIS7

Der er åbenbart nogle blokeringer, der skl fjernes før den kører på mon nye vista maskine.
For det første kommer denne script fejl ved forsøg på at uploade en fil der er knap 50k:
Serverobjekt fejl 'ASP 0177 : 800401f3'
Server.CreateObject blev ikke udført
For det andet, hvis jeg forsøger at uploade en større fil kommer den her fejl:
System reported this error:
007~ASP 0104~Handlingen er ikke tilladt~
The most likely cause for this error is the incorrect setup of AspMaxRequestEntityAllowed in IIS MetaBase. Please see instructions in the requirements page of freeaspupload.net.

Er der nogen der kender til hvordan man fixer det?
Avatar billede para7 Nybegynder
09. oktober 2008 - 14:16 #1
Nogen der ved noget?
Avatar billede para7 Nybegynder
21. oktober 2008 - 08:51 #2
Lukker. Svaret skal nok hives ud af Free ASPupload foraet...