Avatar billede fbv Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:04 Der er 4 kommentarer

billeder kommer ikke med i google billedsøgning

jeg har benyttet et script fra http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/thumbnail.htm
som fremviser billeder, mit problem er at når jeg søger på google billedsøgning kommerder intet frem .
Har i google webmaster tools sat flueben i forbedret billedsøgning.(3 måneder siden)
Selve siden er med i google søgning.
www.odenseboligudlejning.dk
Er der nogen der har et forslag?
Avatar billede w13 Novice
05. oktober 2008 - 14:44 #1
Hvis billeder indsættes med JavaScript, indekseres de ikke, for Google læser ikke JS.
Avatar billede fbv Nybegynder
24. oktober 2008 - 16:59 #2
w13 Jeg vil gi dig ret i at google ikke læser javaScript. Billederne er kommet ind i google billedsøgning.
Avatar billede Superbruhn Nybegynder
20. april 2011 - 10:24 #3
Hej fbv,

Det er korrekt som de andre skriver omkring JavaScript og Google. Men det er lidt mere kompliceret end som så.

Jeg har skrevet en artikel omkring Googles Billedsøgning, som du kan læse her... http://searchrocks.dk/2011/04/google-billedsoegning/
Avatar billede fendorf Nybegynder
25. april 2011 - 12:29 #4
Du kan også opleve problemer, hvis dine billeder hentes fra CDN, hvilket dog ikke er tilfældet her.

Du kan også hvis du virkelig ønsker at komme frem på billeder, nu købe billeder ligeså vel som adwords. Indtil videre er det til fornuftige priser. Læs evt. her: http://fendorf.dk/google-billedsogning/

I øvrigt, synes jeg dine <Alt tags> er lidt spammy, hvilket du kan blive straffet for.