Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
02. oktober 2008 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Præsentation af produkter

Hvordan man kan præsentere produkter på en hjemmeside, bortset fra med et billede? Har kigget på Photosynth, det kunne være en sjov mulighed...andre gode forslag? (Produktet kunne f.eks. være et skruetrækkersæt)
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2008 - 19:52 #1
Et fuldt 360 grader 3D-design måske, som her: http://www.nokia.dk/A4670035

Kræver selvfølgelig lidt mere end bare alm. Photoshop ;) Men det er da inspiration.

  // Steeven
Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
06. oktober 2008 - 10:28 #2
tak for indlægget - er der flere gode og nye idéer/links?
Avatar billede mc_fly Nybegynder
30. november 2008 - 21:11 #3
Hej rasmus1234

Hvis du allerede har nogle billeder, kan du komme langt med at lave nogle justeringer vha. photoshop eller lignende. Ting som at skære baggrunden væk, eller indsætte en glimte-effekt på et smykke eller metal, kan måske hjælpe. Ellers hvis dit site er meget mørkt, kan du tone baggrunden ned på billederne så den harmonerer med din hjemesides baggrund, og så gøre selve produkterne i billederne en anelse skarpere end hvad naturligt er.

Disse ting kræver nogle photoshop kundskaber, og hvor meget mere attraktive dine produkter kommer til at tage sig ud, afhænger af dine billeders beskaffenheder, samt hvor heldigt du slipper fra alt den retouching.

Alternativt kan du få det lavet i 3D som steeven nævner. Det kan dog være tidskrævende og dyrt at få lavet 3d-modeleringer (afhænger tit af dine produkter).
Du kunne tage et kik på http://www.simpel3d.dk
Der kan du få lavet en ret fin præsentation af dine produkter til hjemmeside brug.

Håber det hjælper dig lidt.

/Mc Fly
Ps. Må man se din side?
Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
01. december 2008 - 08:30 #4
tak for dit indlæg, har kigget lidt på simpel3d - ikke værst, det var lige det jeg fiskede efter.

Jeg kan anbefale en "ny" måde at vise produkter på som er E-learning. Adobe Captivate. Her kan man lave en lille flash, ud fra en række billeder, og så fortælle om produktet.

Mc Fly, jeg ville gerne vise dig siden, men holder den anonym pga. googles fantastiske evne til at finde personlige informationer, når ens navn bliver googlet. Håber du forstår.
Avatar billede mc_fly Nybegynder
01. december 2008 - 10:15 #5
Hej

Jeg forstår. Men du må gerne sende linket til min email så :-)
jopr@tdcadsl.dk

/McFly
Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
01. december 2008 - 10:40 #6
en anden mulighed...autocad til pdf i 3D...også meget lækkert
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 09:42 #7
Kan vi få lukket spørgsmålet...