Avatar billede nidyahou Praktikant
29. september 2008 - 20:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vurdering af 2 x 22" skærme

Hey. er der nogen der kan sige noget begavet om de her to skærme:

1:
http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?productGuid=LS22AQWJFV&GroupGuid=2010&SelectedGroup=2010

2:
http://getmore.dk/templates/imw-product.asp?productGuid=VW222S

hvilken er bedst? hvad er godt - hvad er dårligt. Jeg skal bruge den til at arbejde med programmering, og også gerne til at se nogle film på. jeg er ikke nogen feinsmecker, og det er ikke en hjemmebiograf, så jeg har ikke brug for nogen expertløsning, men jeg sætter pris på en god billedkvalitet som en ganske almindelig husbruger kan genkende det.

pfh. tak
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2008 - 21:09 #1
Forskellen er umiddelbart blot at Samsung skærmen har meget højere kontrastforhold. Har selv samme skærm, og er yderst tilfreds.
Avatar billede nidyahou Praktikant
29. september 2008 - 21:27 #2
Samme skærm - betydende Samsung'en? Hvad bruger du den til?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. september 2008 - 21:29 #3
Ja Samsung.
Den bliver brugt til både tekst og grafik, fra film og spil til programmering.
Avatar billede nidyahou Praktikant
30. september 2008 - 18:59 #4
bare lige for at være sikker - jeg kan godt bruge VGA indgang på den ikke? Min bærbare har kun vga.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. september 2008 - 19:09 #5
Jeg ville købe et andet sted end getmore! Prøv bare at se de første 30 hits ved en simpel søgning på dem; http://www.google.dk/search?hl=da&q=getmore&btnG=Google-søgning&meta=
Avatar billede nidyahou Praktikant
30. september 2008 - 19:23 #6
jeg har kun gode erfaringer med getmore
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. oktober 2008 - 11:57 #7
Jeg ville bare nævne det for dig. Vennerne og jeg har ikke haft problemer med at købe hos dem, det er når der er fejl i udstyret problemerne kommer...

Held og lykke med det
Avatar billede nidyahou Praktikant
01. oktober 2008 - 13:24 #8
tak for heads up... så krydser jeg ingre for at der ikke er for mange pixelfejl :)

jeg synes i skal droppe et svar så jeg kan få delt point ud, jeg har bestilt nu :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
01. oktober 2008 - 16:20 #9
Held og lykke med valget så :)