Avatar billede Slettet bruger
27. september 2008 - 17:36 Der er 1 kommentar

Hente RSS-feeds fra 2 .rss filer

Hej alle folkens!:)

Jeg er igang med en side, og på den side er jeg kommet ind i et problem. Jeg kunne godt tænke mig at kunne hente RSS-feeds fr både tv2.dk og dr.dk.. Men de skal ikke stå ved siden af hinanden, men i samme række hvis i forstår.

Altså ligesom alle nyheder.

Eks.
Mand fanget i sin kælder. 14:30 - dr.dk
Kone fandt mand fanget i sin kælder. 14:25 - tv2.dk
Dreng mistede øjet under fysik timen. 14:04 - tv2.dk
Fly styret ned i Roskilde. 12:00 - dr.dk
osv. hvis i forstår.

Nogle der kan hjælpe mig. Og må gerne gøres så man kan hente fra flere RSS filer end bare 2..:)

200 point på høj kant.:D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. september 2008 - 18:23 #1
RSS er simple XML filer, der bare indeholder data. Det har overhovedet ikke noget med layout at gøre.

Det du forespørger er altså noget andet.

Du vil gerne have noget udskrevet i forlængelse af noget andet, hvilket kommer an på hvordan du har tænkt at gøre det, og hvordan du har lavet resten af siden.

Jeg vil anbefale at du enten viser hvordan du gør det med 1 RSS, eller smider et link til siden du er igang med at lave.