Avatar billede ingeburg Nybegynder
26. september 2008 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Unormal grafik.

En af mine bekendte bruger sit TV som computerskærm. TV'et er et nyt lille TV, HD-ready eller hvad det nu hedder. Computer og skærm er forbundet med hinanden via VGA stik.
Et længere stykke tid har grafikken været unormal, idet den skiftevis changerer i lyserødt, mørkrosa og almindelige farver. Der ses ikke noget på skrivebordet. Jeg har opdateret grafikkortets driver uden at det dog hjalp. Er der nogen her, der har nogle geniale svar??
Avatar billede tiger_dk Mester
26. september 2008 - 19:01 #1
jeg sidder og tænke på noget med en billede adatapter, har nemlig også nogen imellem koblet mit fjernsyn til min pc via af kabel, men det godtnok langtidsiden siden sidst det har været koblet sammen. Prøv lige at se her http://www.av-connection.dk/ ude, der handler når jeg mangler et eller andet specielt kabel, enten til pc eller sterro anlæg !
Avatar billede ingeburg Nybegynder
02. oktober 2008 - 18:48 #2
Jeg har forhørt mig lidt ude omkring og har nu meddelt min bekendt, at det kan være kablet eller et for gammelt grafikkort. Computeren er 8 år gammel og meget velholdt, men der kan være sandsynligt, at det er grafikkortet. Tak for svar.
Avatar billede ingeburg Nybegynder
02. oktober 2008 - 18:49 #3
Hej tiger.dk
Giv mig lige et lille pip, så du kan få points.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. oktober 2008 - 13:04 #4
ping !