Avatar billede harryfink Praktikant
25. september 2008 - 18:55 Der er 1 løsning

Online applikation til samarbejde, evt. ala Groupcare?

Hej,

Jeg er på jagt efter potentielle online applikationer til samarbejde på tværs af netværk. Man skal kunne følgende:

- Have relativt udførlige profiler til deltagerne
- Lave opslag, som kan mailes ud til folk
- Lave mailinglister (lidt det samme som opslagene, men så alligevel)
- Kommunikere internt mellem medlemmerne
- Have engelsk som hovedsprog (i interfacet)

Det skal kunne rumme i hvert fald 1000 medlemmer.

Jeg ved at Groupcare kunne være en mulighed - men hvad er der ellers af sådanne steder? Det skal jo gerne være engelsksproget. Det må gerne koste penge at abonnere på - faktisk vil det være en fordel, hvis der så er support m.v. inkluderet i prisen.

På forhånd tak for al inspiration! Points bliver delt mellem alle, der kommer med et godt bud. :)

Mvh. Mikkel
Avatar billede harryfink Praktikant
17. januar 2011 - 23:31 #1
Luk.