Avatar billede rocky Nybegynder
24. september 2008 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

joomla module vises ikke

Hej

Jeg er nystartet joomla bruger. Jeg har købt jsrubicon template, med tilhørende "world of warcraft" theme, installationen er fuldent og det ser ganske fornuftigt ud.
Men!
De oprindelige moduler (menu bars, login modul ect) er forsvundet. Jeg har ydermere installeret en "Teamspeak server status" modul som heller ikke kan ses nogen steder.
De er publiceret på forsiden, men er pist væk :s

Har I nogen ide til hvad der kan være galt?

Se evt siden her:

www.beastguild.dk/joomla/index.php
Avatar billede rocky Nybegynder
24. september 2008 - 14:17 #1
jeg har netop opdaget at modulerne kommer frem, hvis jeg placerer dem i Top menu'en, men ikke hvis jeg vælger "left" eller "right"
Avatar billede rocky Nybegynder
24. september 2008 - 14:22 #2
har I nogen ide til hvad der kan være galt? Er det min template som blokerer for de enkelte modules?
Avatar billede rocky Nybegynder
25. september 2008 - 08:37 #3
installerede joomla v1.5 selvom jsrubicon er v1.0. Det virker med "system legacy enabled"