Avatar billede rusticolus Nybegynder
22. september 2008 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan indsættes et felt der henviser til en overskrift?

Inde i en tekst ønsker jeg at et felt som henviser til en overskrift. På den måde ændres teksten (feltet), hvis overskriften ændres. Men hvordan gør jeg det?
vh
22. september 2008 - 12:23 #1
Indsæt->Felt, kategori: Kæder og henvisninger, feltnavn: StyleRef
vælg herefter hvilken overskriftstypografi det drejer sig om (Overskrift 1, overskrift 2......)
22. september 2008 - 12:26 #2
Om det er midt i en tekst eller det er i sidehovedet, hvor det typisk anvendes, gør ingen forskel. Fremgangsmåden er nøjagtigt den samme.
Avatar billede rusticolus Nybegynder
22. september 2008 - 14:46 #3
Det virker ikke helt. Nu er det i et tidligt afsnit f.eks i Forordet at jeg vil henvise til afsnit 5.3.2.1 som er en overskrift 4 typografi.
Avatar billede mai-britt Nybegynder
24. september 2008 - 15:16 #4
Hej
Du kunne prøve med krydshenvisninger. Indsæt>Reference>Krydshenvisning.

Hilsen
Mai-Britt
Avatar billede rusticolus Nybegynder
24. september 2008 - 17:39 #5
Hej Mai-Britt.
Det er lige det jeg skal bruge. Sender du et svar?
vh
Avatar billede mai-britt Nybegynder
25. september 2008 - 08:14 #6
Det får du her