Avatar billede okidoky Nybegynder
17. september 2008 - 12:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sidetal forskellig

Hej jeg har et lille dokument på 4 sider.

fra  side 1 til 3 skal sidetal stå nederst højre hjørne, og siderne her står op. men min sidste side ligger ned, og side talet passer ikke, for når jeg printer kommer den til at være nederst til venstre,

Hvordan formatere jeg sidetal at jeg på den stående sider har sidetal nederst højre hjørne, og på de liggende har den oppe højre hjørne ???
17. september 2008 - 12:25 #1
I stedet for at anvende funktionen:
Indsæt->Sidetal...

kan du anvende funktionen:
Indsæt->Felt...
Kategori: Nummerering
Feltnavn: Page
til at indsætte sidetallet med. På denne måde styrer du mere fleksibelt, hvor sidetallet indsættes.
Avatar billede okidoky Nybegynder
17. september 2008 - 19:14 #2
Det dur ikke ?? ved ikke hvordan jeg skal gøre det, men kan man ikke skrive lodret på en side ?
17. september 2008 - 23:15 #3
Hvad mener du med at det ikke dur?????
Avatar billede okidoky Nybegynder
18. september 2008 - 10:19 #4
Ok, kan jeg skrive lodret på et ark?

Jeg har en tabel der ligger den, jeg jeg sæt den lodret op, og teksten således?

Har brug for det meget hurtigt
18. september 2008 - 13:03 #5
Hvis sidetallet er ien tabel, kan du vælge tekstretning:
Formater->Tekstretning

Hvis sidetallet ikke er i tabellen, kan du indsætte det i en tekstboks, som du kan ændre tekstretningen på på samme måde.

Har brug for det meget hurtigt>> Du har selv været hhv. 7 og 11 timer om at reagere på mine svar!!!!!
Avatar billede okidoky Nybegynder
18. september 2008 - 21:10 #6
Hehe, jeg arbejder med flere projekter, sorry. Jeg har også gjort det som du skrev til sidst. takker.